Թվային աշխարհում
կիբերանվտանգությունը մեծ նշանակություն ունի հեռահաղորդակցության ոլորտի համար:
Հեռահաղորդակցական ընկերությունները մշակում են մեծ քանակությամբ զգայուն տվյալներ
և ապահովում են հաղորդակցության կարևոր ենթակառուցվածք՝
դառնալով կիբերհարձակումների հիմնական թիրախները:
Ինչպես հեռահաղորդակցական
ընկերությունները պաշտպանում են տվյալները և ցանցերը
1.Գաղտնագրում. ցանցերի միջոցով
փոխանցվող տվյալները կոդավորված են՝ կանխելու չարտոնված մուտքն ու գաղտնալսումը:
2.Firewall-ներ և ներխուժման
հայտնաբերման համակարգեր. ժամանակակից firewalls-ը և ներխուժման հայտնաբերման
համակարգերը վերահսկում և արգելափակում են վնասակար գործունեությունը իրական
ժամանակում:
3.Անվտանգության կանոնավոր աուդիտ.
Անվտանգության հաճախակի աուդիտները օգնում են բացահայտել և շտկել
խոցելիությունները, նախքան դրանք հնարավոր լինի օգտագործել:
4.Բազմագործոն
նույնականացում (MFA).
MFA-ի ներդրումն ավելացնում է անվտանգության լրացուցիչ շերտ՝ զգայուն համակարգեր և
տվյալներ մուտք գործելու համար:
5.Աշխատակիցների ուսուցում.
շարունակական վերապատրաստման ծրագրերն ապահովում են աշխատակիցների իրազեկությունը
վերջին կիբեր սպառնալիքների և լավագույն փորձի մասին:
6.Համագործակցություն
կիբերանվտանգության ընկերությունների հետ. կիբերանվտանգության մասնագիտացված
ընկերությունների հետ համագործակցությունը թույլ է տալիս հեռահաղորդակցային
ընկերություններին օգտագործել առաջադեմ տեխնոլոգիաներ և փորձ։
Կիբերանվտանգությունը հեռահաղորդակցության ոլորտի կարևոր բաղադրիչն է, որը պաշտպանում է ինչպես ենթակառուցվածքը, այնպես էլ դրա միջոցով հոսող տվյալների հսկայական ծավալները: Ավելի ու ավելի զարգացող թվային աշխարհում կիբերանվտանգության համապարփակ միջոցների պահպանմամբ է միայն հնարավոր ունենալ հաճախորդների վստահությունը և լինել արդիական և պահանջված։